40 DAYS!

Today its only 40 days until I leave Norway for a year and head on to the United States of America 🙂 🙂 🙂

I got a message from Posten in the mail yesterday, there is a package from the embassy waiting for me at the postoffice. Its the response for the VISA… Unfortunately, I have to wait until monday morning until I get it. 😦 Hope my VISA is accepted 😉

Today Im going to start cleaning out my car, because I have to sell it before I leave. 😦
I love my car, and really dont want to sell it. 😦 but, all the taxes and fees in Norway makes it very expensive to leave it standing for a year unused until I return…

Om Alexander Sjursæther

This is a blog about my life as a Cultural Representative at the Norwegian Pavillion in Epcot 2011.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til 40 DAYS!

  1. Madeleine sier:

    Hei!
    Ville bare fortelle deg at jeg er innom bloggen din støtt og stadig;) Jeg drar også til Orlando i desember, men jeg skal jobbe i merchandise.
    Ser du skal dra litt før 7 desember, så da ser vi sikkert hverandre i Florida.

    På fredag var jeg på ambassaden for å ordne visum, duden jeg prata med sa at alt ser ut til å ordne seg, så da jeg satser på at alt går bra.

    Ellers så driver jeg også å skal selge bilen min nå, uff det blir trist, men må man så må man:(

    Ha en fin dag videre
    Hilsen Madeleine

    • Alexander Sjursæther sier:

      Hei igjen, Madeleine! 🙂 Alltids kjekt med kommentarer 😉 Håper ikke engelsken min tar livet av noen, er ikke 100% feilfri, vet jeg… 😛 Men, tenker at jeg kan nå alle ved å skrive mest på engelsk, slik at alle kan forstå hva som skjer der nede. 😉
      Det er kjekt å vite at noen faste leser litt i bloggen 😉 Har rundt 20 stk innom hver dag nå ser jeg… Hadde faktisk over 50 her en dag 😛

      Begynner du og 7. desember? Jeg drar ned 3, for å bo på hotell med noen jenter fra England. Tenkte at det er best å bli kvitt jetlag og komme seg litt tilnærmet til samfunnet og temperaturene der nede før man sjekker inn hos Disney. Samt se litt rundt i Orlando.

      Ja, jeg har ikke noe på rullebladet eller noe slikt, så ser ikke grunnen til at jeg ikke skal få visum. Men, man vet jo ikke før man er helt sikker… Og den følelsen av å ikke være helt sikker er ikke noe kjekk. SÅ gleder meg til å gå på postkontoret i morgen. 😛

      Ja… Jeg eeeelsker bilen min. 😛 men, skal nok kjøpe en bil nede i USA og tenker jeg. Finne en å dele med eller noe slikt så kan man kjøpe en ganske digg bil. Er ikke for dyrt der nede… Og, jeg vil nok dra litt rundt på roadtrips i Florida osv…

      Add meg på fb eller noe da. 😉

      • Madeleine sier:

        Hallo!
        Syns engelsken din er dritbra jeg,, får litt komplekser for min engelsk når din er så bra. Fint med blogg, så får familie og venner sett hva du holder på med. Facebook er greit det, men det er noe annet med en blogg altså..

        Jepp, drar ned rundt den 7. Satser på å dra ned aleine, og ikke la disney ordne hele greia. Vil ordne ting selv jeg.

        Jeg tenker også på å skaffe meg bil dernede, dritt at vi må kjøre opp på nytt og sånt, men det er heldigvis ikke så dyrt. Jeg vil ikke dele bilen min med noen jeg da:)

        Jeg har ikke facebook, men det må jeg søren med skaffe meg snart altså. Jeg adder deg når jeg har fått skaffet meg det jeg.

Legg igjen en kommentar

