Got VISA!!! :D

Yaaaay! I went to the post office today and got my package from the embassy today. Was really scared and nervous before opening it, what if they didnt gave me VISA!?! One year of my life would be sooo wasted.

Got a grip on myself and just opened it, took out the passport, which was open and with the VISA-page open. 😉 Wow! I got VISA! Valid until 1th of January 2012. 🙂

So happy I could die right now :)) 39 days left!!! 😀

Om Alexander Sjursæther

This is a blog about my life as a Cultural Representative at the Norwegian Pavillion in Epcot 2011.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Got VISA!!! :D

  1. Patrick Adolfsen sier:

    Gratulerer med visum. 🙂 Er det som gjør meg nervøs også. Har fått beskjed fra fedex at min substitution package er her på onsdag, så da kan jeg bestille time på ambassaden om ikke så alt for lenge også. Alt står og faller på det nå!
    Har du noe i mot om jeg adder deg på facebook? Kunne vært greit og hatt noen å spørre om jeg lurte på noe angående utfylling av de papirene og bestilling av time på ambassaden! 🙂

    • Alexander Sjursæther sier:

      😛 Stemmer det. Du kan fylle ut det CEAC formet nå (D-160).
      Så søke om ambassadebesøk må gjøres innen 3 dager etter utfylling av skjemaet…

      WAY AHEAD OF YOU! Har allerede adda deg på facebook, du har faktisk godkjent meg også… hahahaha… 😉 Eller har jeg feil Patrick Adolfsen? 😛

  2. Patrick Adolfsen sier:

    Hehe, er redd du har feil da. Har lagt deg til nå 😉

Legg igjen en kommentar

